Продавець MONAKO розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1460 відгуків
Найкращі ціни, відмінна якість, швидке відправлення!
+380 (66) 242-90-90
+380 (93) 194-99-40
Кошик

Гарантійне обслуговування, повернення/заміна товару

Інтернет-магазин Monako піклується про красу, здоров'я, безпеку і комфорт своїх клієнтів. Всі товари, представлені у продажу, 100% оригінальні і якісні. Кожна позиція ретельно перевіряється перед відправкою. При необхідності ми надаємо сертифікати якості та гігієнічні висновки.

Умови гарантійного обслуговування, повернення і заміни товарів

Основні положення

Підтвердженням гарантійних зобов'язань з нашої сторони є наявність товарного чека або накладної з відміткою дати здійснення покупки.

Просимо наших покупців перевіряти комплектність і цілісність замовлення, а також працездатність товарів безпосередньо при їх отриманні.

Гарантія поширюється на заводські дефекти або шлюб і не діє на лампочки, світлодіоди, інші витратні матеріали, так як їх термін служби залежить від режиму експлуатації.

Правила гарантійного обслуговування

Звертайтеся до менеджера за телефонами, вказаними на сайті, та повідомте про проблему.

Важливо наявність оригіналу чека або накладної, що підтверджують справжність купівлі та дату.

Строк проведення гарантійного обслуговування складає до 14 робочих днів.

Якщо випадок визнано не гарантійним, можливо проведення ремонту за рахунок клієнта.

Monako може відмовити в гарантійному обслуговуванні у разі

1.

Порушення умов експлуатації, що стало причиною поломки.

2.

Наявності слідів самостійного ремонту та розкриття приладів.

3.

Наявність механічних пошкоджень від неакуратною експлуатації.

4.

Пошкодження та несправності, що виникли від перепаду напруги в електромережі.

5.

З моменту придбання товару пройшло більше 14 днів.

6.

Відсутність документа, що підтверджує факт купівлі товару.

7.

Упаковка товару пошкоджена або порвана, відсутні ярлики.

Можливість повернення придбаного товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 календарних днів повернути чи замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, а також документ, що підтверджує факт покупки зазначеного Товару (Товарний чек).

Після повернення та отримання товару нашим інтернет-магазином, кошти будуть повернені протягом 24 робочих годин.

Певні групи товарів належної якості не підлягають поверненню і обміну

Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172

 

Товари, які не підлягають поверненню

Парфумерно-косметична продукція
Перукарські ножиці
Гребінця, масажні щітки і гребінці
Одноразова продукція
Набори кистей і окремі кисті
Манікюрний та педікюрний ріжучий інструмент
Апарати і помазки для гоління
Вироби з штучного і натурального волосу
Гелеві системи, гель-лаки
Засоби особистої гігієни
Пошкоджений або деформований з вини покупця
Пилки, полірувальники, бафики
Продукція в аерозольній упаковці
Упаковка якого була пошкоджена
Без наявності товарного чека або накладної
Який був хоч один раз використаний
 

Зверніть увагу!

У разі обміну та повернення товару належної якості покупець оплачує витрати на доставку товару.

При поверненні товару неналежної якості витрати по поверненню бере на себе наш інтернет-магазин.

Зв'яжіться з нами і ми вирішимо будь-яку ситуацію! 💛

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner